FAQ

Chcę otrzymać rabat -40 zł na pierwsze zakupy, jak to zrobić?

Pierwszym etapem jest zapisanie się do newslettera. Po zapisie na adres e-mail otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji ( sprawdź także folder SPAM lub OFERTY). Należy kliknąć w link potwierdzający lub skopiować go do okna przeglądarki. Po potwierdzeniu subskrypcji otrzymasz drugą wiadomość z kodem rabatowym. Kod wpisz w odpowiednie okienko na etapie finalizacji zamówienia.

Rabat nie łączy się z innymi promocjami i dotyczy zamówień o wartości powyżej 200 zł.

Jak zwrócić niepasujący produkt?

Zwrotu można dokonać na 2 sposoby:

1. Dostarczyć osobiście do jednego z naszych salonów firmowych w Jaworznie, Chrzanowie lub Olkuszu.

2. Wysłać kurierem lub Pocztą Polską na adres:

ECHO

Ul. Wygoda 82 box A35

43-608 Jaworzno

Nie zapomnij dołączyć do przesyłki formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie www.echoshop.pl lub tutaj.

 

Czy zwroty są darmowe?

Koszt zwrotu produktu pozostaje po stronie klienta. W przypadku wymiany, koszt ponownej wysyłki ponosimy my. 

 

Ile czasu mam na zwrot?

Prosimy o zgłoszenie odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (mail: sklep@echofashion.pl, tel. 606544544). Od momentu zgłoszenia zwrotu obowiązuje kolejny 14-dniowy termin na odesłanie produktu.

 

Czy mogę wysłać zwrot do paczkomatu?

Nie, nie odbieramy zwrotów z paczkomatów. Prosimy o wysyłkę na adres podany powyżej.

 

Płatność nie powiodła się – co zrobić?

Spokojnie, na adres e-mail podany w zamówieniu otrzymasz link umożliwiający powrót do płatności. Można również dokonać wpłaty przelewem tradycyjnym, w tytule podając numer zamówienia.

Bank PKO BP 16 1020 2528 0000 0102 0397 9341

PPHU ECHO

UL. Wygoda 82

43-600 Jaworzno

 

Chcę wymienić produkt. Jak to zrobić?

Prosimy o odesłanie wymienianego produktu na adres:

ECHO

Ul. Wygoda 82 box A35

43-608 Jaworzno

Wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Koszt odesłania do nas produktu ponosi Klient, natomiast koszt wysyłki nowego produktu pozostaje po naszej stronie.

 

Czy w ramach wymiany mogę wybrać zupełnie inny produkt?

Tak, można dokonać wymiany na zupełnie inny produkt. Prosimy o wybór nowego produktu w zbliżonej cenie do zamówienia pierwotnego. Ewentualną dopłatę można uiścić przelewem lub za pobraniem.

 

 

 

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania lub potrzebujesz naszej pomocy w wyborze odpowiedniego rozmiaru, fasonu lub po prostu chcesz porozmawiać na temat mody :) napisz do nas lub zadzwoń.

e-mail: sklep@echofashion.pl tel. 606544544

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium