● Szybka wysyłka ● Bezpieczne zakupy ● Zwrot lub wymiana 14 dni●

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

FAQ

Chcę otrzymać rabat -40 zł na pierwsze zakupy, jak to zrobić?

Pierwszym etapem jest zapisanie się do newslettera. Po zapisie na adres e-mail otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji ( sprawdź także folder SPAM lub OFERTY). Należy kliknąć w link potwierdzający lub skopiować go do okna przeglądarki. Po potwierdzeniu subskrypcji otrzymasz drugą wiadomość z kodem rabatowym. Kod wpisz w odpowiednie okienko na etapie finalizacji zamówienia.

    Rabat nie łączy się z innymi promocjami i dotyczy zamówień o wartości powyżej 200 zł.

    Jak zwrócić niepasujący produkt?

    Zwrotu można dokonać na 2 sposoby:

    1. Dostarczyć osobiście do jednego z naszych salonów firmowych w Jaworznie, Chrzanowie lub Olkuszu.

    2. Wysłać kurierem lub Pocztą Polską na adres:

    ECHO

    Ul. Wygoda 82 box A35

    43-608 Jaworzno

    Nie zapomnij dołączyć do przesyłki formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie www.echoshop.pl lub tutaj.

    Czy zwroty są darmowe?

    Koszt zwrotu produktu pozostaje po stronie klienta. W przypadku wymiany, koszt ponownej wysyłki ponosimy my. 

    Ile czasu mam na zwrot?

    Prosimy o zgłoszenie odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (mail: sklep@echofashion.pl, tel. 606544544). Od momentu zgłoszenia zwrotu obowiązuje kolejny 14-dniowy termin na odesłanie produktu.

    Czy mogę wysłać zwrot do paczkomatu?

    Nie, nie odbieramy zwrotów z paczkomatów. Prosimy o wysyłkę na adres podany powyżej.

    Płatność nie powiodła się – co zrobić?

    Spokojnie, na adres e-mail podany w zamówieniu otrzymasz link umożliwiający powrót do płatności. Można również dokonać wpłaty przelewem tradycyjnym, w tytule podając numer zamówienia.

    Bank PKO BP 16 1020 2528 0000 0102 0397 9341

    PPHU ECHO

    UL. Wygoda 82

    43-600 Jaworzno

    Chcę wymienić produkt. Jak to zrobić?

    Prosimy o odesłanie wymienianego produktu na adres:

    ECHO

    Ul. Wygoda 82 box A35

    43-608 Jaworzno

    Wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Koszt odesłania do nas produktu ponosi Klient, natomiast koszt wysyłki nowego produktu pozostaje po naszej stronie.

    Czy w ramach wymiany mogę wybrać zupełnie inny produkt?

    Tak, można dokonać wymiany na zupełnie inny produkt. Prosimy o wybór nowego produktu w zbliżonej cenie do zamówienia pierwotnego. Ewentualną dopłatę można uiścić przelewem lub za pobraniem.

    Jeśli masz jeszcze jakieś pytania lub potrzebujesz naszej pomocy w wyborze odpowiedniego rozmiaru, fasonu lub po prostu chcesz porozmawiać na temat mody :) napisz do nas lub zadzwoń.

      e-mail: sklep@echofashion.pl                                                                                            tel. 606544544

      Koszyk

      Twój koszyk jest pusty.

      Dokonaj swoich pierwszych zakupów

      Cena zestawu: %bundleSum%
      Anuluj