
Chcę otrzymać rabat -40 zł na pierwsze zakupy, jak to zrobić?
Pierwszym etapem jest zapisanie się do newslettera. Po zapisie na adres e-mail otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji ( sprawdź także folder SPAM lub OFERTY). Należy kliknąć w link potwierdzający lub skopiować go do okna przeglądarki. Po potwierdzeniu subskrypcji otrzymasz drugą wiadomość z kodem rabatowym. Kod wpisz w odpowiednie okienko na etapie finalizacji zamówienia.
Rabat nie łączy się z innymi promocjami i dotyczy zamówień o wartości powyżej 200 zł.
Jak zwrócić niepasujący produkt?
Zwrotu można dokonać na 2 sposoby:
1. Dostarczyć osobiście do jednego z naszych salonów firmowych w Jaworznie, Chrzanowie lub Olkuszu.
2. Wysłać kurierem lub Pocztą Polską na adres:
ECHO
Ul. Wygoda 82 box A35
43-608 Jaworzno
Nie zapomnij dołączyć do przesyłki formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie www.echoshop.pl lub tutaj.
Czy zwroty są darmowe?
Koszt zwrotu produktu pozostaje po stronie klienta. W przypadku wymiany, koszt ponownej wysyłki ponosimy my.
Ile czasu mam na zwrot?
Prosimy o zgłoszenie odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (mail: sklep@echofashion.pl, tel. 606544544). Od momentu zgłoszenia zwrotu obowiązuje kolejny 14-dniowy termin na odesłanie produktu.
Czy mogę wysłać zwrot do paczkomatu?
Nie, nie odbieramy zwrotów z paczkomatów. Prosimy o wysyłkę na adres podany powyżej.
Płatność nie powiodła się – co zrobić?
Spokojnie, na adres e-mail podany w zamówieniu otrzymasz link umożliwiający powrót do płatności. Można również dokonać wpłaty przelewem tradycyjnym, w tytule podając numer zamówienia.
Bank PKO BP 16 1020 2528 0000 0102 0397 9341
PPHU ECHO
UL. Wygoda 82
43-600 Jaworzno
Chcę wymienić produkt. Jak to zrobić?
Prosimy o odesłanie wymienianego produktu na adres:
ECHO
Ul. Wygoda 82 box A35
43-608 Jaworzno
Wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Koszt odesłania do nas produktu ponosi Klient, natomiast koszt wysyłki nowego produktu pozostaje po naszej stronie.
Czy w ramach wymiany mogę wybrać zupełnie inny produkt?
Tak, można dokonać wymiany na zupełnie inny produkt. Prosimy o wybór nowego produktu w zbliżonej cenie do zamówienia pierwotnego. Ewentualną dopłatę można uiścić przelewem lub za pobraniem.
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania lub potrzebujesz naszej pomocy w wyborze odpowiedniego rozmiaru, fasonu lub po prostu chcesz porozmawiać na temat mody :) napisz do nas lub zadzwoń.
e-mail: sklep@echofashion.pl tel. 606544544