FAQ
Pierwszym etapem jest zapisanie się do newslettera. Po zapisie na adres e-mail otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (sprawdź także folder SPAM). Należy kliknąć w link potwierdzający lub skopiować go do okna przeglądarki. Po potwierdzeniu subskrypcji otrzymasz drugą wiadomość z kodem rabatowym. Kod wpisz w odpowiednie okienko na etapie finalizacji zamówienia.
P.S. Rabat -40 zł nie łączy się z innymi promocjami i dotyczy zamówień o wartości powyżej 300 zł.
Zwrotu można dokonać na 2 sposoby:
1. Dostarczyć osobiście do jednego z naszych salonów firmowych w Jaworznie, Chrzanowie Olkuszu, lub Warszawie.
2. Wysłać kurierem lub Pocztą Polską na adres:
ECHO
Ul. Wygoda 82 box A35
43-608 Jaworzno
Nie zapomnij dołączyć do przesyłki formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie www.echoshop.pl lub tutaj.
Prosimy o zgłoszenie odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (mail: sklep@echofashion.pl, tel. 606544544). Od momentu zgłoszenia zwrotu obowiązuje kolejny 14-dniowy termin na odesłanie produktu. Koszt zwrotu produktu pozostaje po stronie klienta. W przypadku wymiany, koszt ponownej wysyłki ponosimy my.
Nie, nie odbieramy zwrotów z paczkomatów. Prosimy o wysyłkę na adres podany powyżej.
Prosimy o odesłanie wymienianego produktu na adres:
ECHO
Ul. Wygoda 82 box A35
43-608 Jaworzno
Wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Koszt odesłania do nas produktu ponosi Klient, natomiast koszt wysyłki nowego produktu pozostaje po naszej stronie.
Tak, można dokonać wymiany na zupełnie inny produkt. Prosimy o wybór nowego produktu w zbliżonej cenie do zamówienia pierwotnego. Ewentualną dopłatę można uiścić przelewem lub za pobraniem.
Spokojnie! Na adres e-mail podany w zamówieniu otrzymasz link umożliwiający powrót do płatności. Można również dokonać wpłaty przelewem tradycyjnym, w tytule podając numer zamówienia.
Bank PKO BP 73 1020 2528 0000 0502 0607 0603
E.GROUP SP. Z O.O., SP.KOMANDYTOWA
UL. Wygoda 82
43-600 Jaworzno
Cała kolekcja powstaje w naszej szwalni, więc jeśli chcesz skrócić wybrany przez Ciebie model lub dokonać małych zmian dopasowujących ubranie do Twoich potrzeb, napisz do nas. W mailu opisz na jakiej zmianie Ci zależy, my niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy. Postaramy się pomóc, tak aby ubranie ECHO „było krojone dla Ciebie na miarę" :)